Nie zatrudniaj dodatkowych pracowników!

Wykup usługi, dostosujemy je do

Twoich potrzeb

 

Usługa helpdesk i outsourcing

Podejmując współpracę z Nextią możesz być pewien, że zaopiekują się Tobą nasi dobrze przygotowani inżynierowie gotowi do pracy wedle Twoich wymogów i zapotrzebowań.

Oferujemy Ci kilka różnych pakietów opieki serwisowej: Soft, Normal, Hard, Hardrock, Hardcore, Insane w zależności od potrzeb Twojej firmy. Dobierz odpowiedni pakiet dla siebie i swojej infrastruktury i nie martw się koniecznością zatrudnienia pracownika na stałe. Każdy Klient korzystający z naszych usług objęty jest podstawowym pakietem Soft.

Czas reakcji: 8h / 5 dni / 24h

 

Usługi wchodzące w skład pakietu: Przyjmowanie zgłoszeń: online/mail/tel + kontrola jakości

 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ NA TEMAT PAKIETÓW POMOCY TECHNICZNEJ – WYŚLIJ NAM ZAPYTANIE

Czas reakcji: 8h / 5 dni / 24h

 

Usługi wchodzące w skład pakietu: Przyjmowanie zgłoszeń: online/mail/tel, kontrola jakości, analiza logów systemowych, alerty bezpieczeństwa

 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ NA TEMAT PAKIETÓW POMOCY TECHNICZNEJ – WYŚLIJ NAM ZAPYTANIE

Czas reakcji: 8h / 7 dni / 4h

 

Usługi wchodzące w skład pakietu: Przyjmowanie zgłoszeń: online/mail/tel, kontrola jakości, analiza logów systemowych, alerty bezpieczeństwa, zdalna kontrola – pomoc stacji roboczych, kontakt z naszymi inżynierami (PL, EN, FR, IT, DE)

 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ NA TEMAT PAKIETÓW POMOCY TECHNICZNEJ – WYŚLIJ NAM ZAPYTANIE

Czas reakcji: 24h / 7 dni / 4h

 

Usługi wchodzące w skład pakietu: Przyjmowanie zgłoszeń: online/mail/tel, kontrola jakości, analiza logów systemowych, alerty bezpieczeństwa, zdalna kontrola – pomoc stacji roboczych, kontakt z naszymi inżynierami (PL, EN, FR, IT, DE), serwis komputerowy, monitoring ruchu sieciowego, optymalizacja istniejących rozwiązań – rekomendacje wdrożeniowe

 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ NA TEMAT PAKIETÓW POMOCY TECHNICZNEJ – WYŚLIJ NAM ZAPYTANIE

Czas reakcji: 24h / 7 dni / 4h

 

Usługi wchodzące w skład pakietu: Przyjmowanie zgłoszeń: online/mail/tel, kontrola jakości, analiza logów systemowych, alerty bezpieczeństwa, zdalna kontrola – pomoc stacji roboczych, kontakt z naszymi inżynierami (PL, EN, FR, IT, DE), serwis komputerowy, monitoring ruchu sieciowego, optymalizacja istniejących rozwiązań – rekomendacje wdrożeniowe, analiza systemów w siedzibie klienta lub wyznaczonej jednostce (5x / rok), analiza + optymalizacja systemów backupowania

 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ NA TEMAT PAKIETÓW POMOCY TECHNICZNEJ – WYŚLIJ NAM ZAPYTANIE

Czas reakcji: 24h / 7 dni / 3h

 

Usługi wchodzące w skład pakietu: Przyjmowanie zgłoszeń: online/mail/tel, kontrola jakości, analiza logów systemowych, alerty bezpieczeństwa, zdalna kontrola – pomoc stacji roboczych, kontakt z naszymi inżynierami (PL, EN, FR, IT, DE), serwis komputerowy, monitoring ruchu sieciowego, optymalizacja istniejących rozwiązań – rekomendacje wdrożeniowe, analiza systemów w siedzibie klienta lub wyznaczonej jednostce (5x / rok), analiza + optymalizacja systemów backupowania, szkolenia pracownicze, raport dla Administratora / raport dla Zarządu (sporządzenie pełnej dokumentacji technicznej)

 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ NA TEMAT PAKIETÓW POMOCY TECHNICZNEJ – WYŚLIJ NAM ZAPYTANIE

Dokładny koszt opieki serwisowej jest zależny od wielkości infrastruktury nad jaką nasi inżynierowie mają pracować, dlatego wycena danego pakietu podlega weryfikacji i oceny sytuacji.

Wykonujemy także inne prace związane z IT

 

Sprawdź nas, poznaj nas i zamiast zatrudniać specjalistę, zleć prace całej ekipie specjalistów od nowych technologii. Wykup nasze usługi, które dostosujemy dla potrzeb Twojej firmy. Oferowane przez Nas usługi to:

Programowanie

Budowa infrastruktury

Diagnostyka

Projektowanie

Instalacja i konfiguracja

Optymalizacja

Aktualizacja

u

Konsultacja

Zaopatrzenie

Testowanie

Bezpieczeństwo

Administracja serwerami

Sieci LAN/WAN

Bazy danych

Backup

Utylizacja sprzętu

Usługi realizujemy w oparciu o zespół doświadczonych inżynierów zgodnie z ustalonymi wcześniej parametrami SLA (Service Level Agreement).

Usługi outsourcingu to grupa usług ciągłych, realizowana zdalnie lub bezpośrednio w lokalizacji klienta. Obejmują kompleksową obsługę IT dla klienta od pełnego wsparcia technicznego dla użytkowników końcowych (pracowników – tzw. Help Desk i opieka stanowiska), przez administrację infrastrukturą serwerową i sieciową, kończąc na zarządzaniu procesami IT zgodnie z metodologią ITIL (Information Technology Infrastructure Library).

Napisz do Nas!

Opisz Nam swoją infrastrukturę, a my dokładnie wycenimy dla Ciebie koszt usługi.